Vilhelmsdotter

Alla inlägg den 7 april 2017

Av S. H. - 7 april 2017 20:49

         


Skäggdopping


Av S. H. - 7 april 2017 14:50

Fick hem ett brev idag som inte kändes helt rätt, jag ringde även till jobbet och även mina chefer tyckte att det inte stämde. Det känns lite jobbigt att jag fick brevet idag och inte kan ta det till jobbet förrän på måndag. Men jag har iaf ringt och yttrat min oro kring brevet och får helt enkelt vänta till nästa vecka innan jag vet vad jag ska göra.

 

Min arbetsplats har nyligen gått igenom en konkurs, kontoret där jag jobbar har lyckats hålla sig flytande. Så jag har fått anställning under en ny arbetsgivare, men det verkar som om något har blivit fel. För det verkar som om de vill betala ut en uppsägningslön till mig, men eftersom jag har arbete så ska jag inte ha den. Jag får ju lön från min nya arbetsgivare.

 

Men det har varit en del problem genom processen och alla har fixats när de upptäckts, så det borde inte vara ett problem denna gången heller. Men även om jag skulle få pengarna utbetalda så är det ju bara för mig att betala tillbaka. Det viktigaste är ju att ta reda på om de har gjort rätt eller om det är ett misstag, men jag vet att jag inte kan få 2 löner för april.

 

Mycket att tänka på, kan bara hoppas att det löser sig.

Ovido - Quiz & Flashcards