Vilhelmsdotter

Alla inlägg den 8 april 2017

Av S. H. - 8 april 2017 15:46

Träffa på en gubbe som började svära åt mig när jag var ute med hundarna på promenad. Jag passerade en gräsmatta som hör till ett område med bostadsrättslägenheter och min yngsta tjej behövde uträtta sitt behov. Och just då kom den här karln som också är hundägare och svär en massa och säger "din hund får fan inte skita här". Jag höll bara med honom då han svor åt mig för jag ville inte ha en massa problem, men det finns ingen skylt som säger privat område eller att det är förbjudet att rasta hundar där.

 

Brukar inte gå där, men så länge det inte finns skyltar eller ett massivt staket som hindrar mig, så kommer jag att gå där ibland. Och behöver mina hundar skita så får de faktiskt skita, jag tänker inte släppa dom därifrån om de redan satt sig. Jag har ingen kontroll över när mina hundar behöver skita eller kissa och så länga jag plockar upp efter dom så borde det inte vara ett problem.

Ovido - Quiz & Flashcards