Vilhelmsdotter

Direktlänk till inlägg 27 april 2017

Tröttsamt!

Av S. H. - 27 april 2017 15:32

Har inte haft den bästa inställning i livet den senaste tiden och även denna dag blev dryg. Vi hade ju personalmöte som vanligt, men under detta möte fyllde vi också i ett papper som samtliga anställda ska ha. Alla fick fylla i sitt papper samtidigt medan platsansvariga förklarade vad som skulle stå vart. Det vart väldigt rörigt och det hade kanske varit bättre att man fått göra detta några i taget, även om det hade inneburit mer arbete för de platsansvariga. Men nu är det iaf ifyllt och kan skickas i nästa vecka.


Tyckte det var riktigt skönt att åka hem idag, tills jag kom hem och insåg att vattnet var avstängt och jag hade glömt samla ihop vatten igår. Det är ju lite surt, men de slår snart på vattnet igen, har glömt bort flera gånger att vattnet är avstängt.


Pratade även med min handläggare idag och meddelade att AME inte riktigt var vad jag tänkt mig och bad henne istället att kolla upp Samhall. Jag tror ju inte att Samhall är bästa stället för mig heller, men en lön är bättre än ingen alls. Så med lite tur finns det fortfarande möjlighet för mig och även min kollega/väninna J att få anställning där.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S. H. - 29 april 2022 20:10

#inreda #möblera #nyamöbler #förnya

Av S. H. - 22 mars 2022 11:40

                   

Av S. H. - 22 mars 2022 11:38

                 

Av S. H. - 22 mars 2022 11:37

           

Ovido - Quiz & Flashcards