Vilhelmsdotter

Direktlänk till inlägg 1 juni 2017

Nu är man arbetslös!

Av S. H. - 1 juni 2017 18:30

Idag har jag varit till Arbetsförmedlingen och anmält mig som arbetslös. Så nu ska jag bara skicka iväg en blankett till a-kassan så att jag får ut pengar nästa för den tid jag går utan jobb.

Eftersom min anställning tog slut igår så kommer jag nog vara arbetslös et tag, då hela Sverige typ stannar under sommaren. Och jag är inte så självgående när det gäller att söka jobb, så jag behöver mycket hjälp med det och alla de som kan hjälpa tar som sagt semester under sommaren.

Jag ska försöka fundera ut lite egna alternativ, men det är inte så lätt.

 

I övrigt kommer jag lägga ner min tid på att packa och fortsätta rensa bort saker som inte används tillräckligt flitigt.

 

Under min sista dag igår så passade jag och min väninna J på att ge våra 2 platsansvariga en varsin present, som tack för det gångna året. Det vart en varsin kaffekopp med deras namn på Jag tog fotot på den röda blomman och den på vattnet fotades av J. 

 

   

vi beställde från myFujifilm




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S. H. - 29 april 2022 20:10

#inreda #möblera #nyamöbler #förnya

Av S. H. - 22 mars 2022 11:40

                   

Av S. H. - 22 mars 2022 11:38

                 

Av S. H. - 22 mars 2022 11:37

           

Ovido - Quiz & Flashcards