Vilhelmsdotter

Alla inlägg under maj 2019

Av S. H. - 1 maj 2019 13:00

Idag var jag iväg med min kompis J till ett ställe som heter Tivedens Nationalpark. Där vi gick en av de kortare och lättaste lederna som de kallar Mellannäsrundan, ca 1,9 km och lätt kuperad terräng. Självklart hade vi med mina hundar då det var tillåtet att ha dom i denna nationalpark så länge de var kopplade. Dock så var Shinju inte så road av utflykten och tyckte att vi skulle vända hela tiden, det var tydligen hemskt att gå på stigen in i skogen. Men Nari tyckte att det var riktigt kul och hittade en massa nya spännande dofter att följa.

 

Detta är definitivt ett ställe jag kan åka till igen och jag vill väldigt gärna spana in deras andra leder, men för att klara de andra lite svårare lederna så behöver jag skaffa mig bättre kondition.

 

 

       

 

       

 

       

 


       

 

 

Blessed Be.

 

#tivedensnationalpark #tiveden #utflykt #natur #nationalpark #mellannäsrundan #mellannäsudden #fotografi #naturfoto #örebrolän #upplevelseriöreborlän


Ovido - Quiz & Flashcards