Vilhelmsdotter

Alla inlägg under maj 2017

Av S. H. - 15 maj 2017 15:23

Har idag äntligen fått lite ordning på mitt kök, det är på tiden då jag nu har sagt upp min lägenhet och ska flytta i Augusti.

 

               

 

 

Av S. H. - 4 maj 2017 16:01

Idag var jag och J iväg på en lägenhetsvisning och det gick riktigt bra. Vi kände båda på en gång att vi kunde tänka oss att bo där, planlösningen kan verkligen funka för oss.

 

Lägenheten var inte i det bästa skick i dagsläget, men det kommer att åtgärdas när man väl flyttar in. Det bor en familj med barn där, som verkligen har misshandlat väggarna. Men det gör mig inget att det behövs tapetseras om för då kanske vi får vara med och välja tapet.

 

I dagsläget så har vi placering 3, men en av dom som är före i kön verkade lite tveksam då köket, toaletten och badrummet var lite små. Så det är riktigt bra för oss om hen säger nej av den anledningen. Men vi har iaf tackat ja till lägenheten och om de andra säger nej så är lägenheten vår. Vi håller tummarna, men det blir trist att vänta på ett svar, vilket vi troligtvis inte får förrän nästa vecka.

Ovido - Quiz & Flashcards