Vilhelmsdotter

Direktlänk till inlägg 30 mars 2017

Sånglektion 30 Mars!

Av S. H. - 30 mars 2017 17:13

Hade min sista sånglektion i Mars idag och det gick riktigt bra, känner mig alltid peppad efter att jag varit där.

Kommer dock att dra ner på lektionerna under en tid då det har varit mycket förändringar, vilket jag har svårt att hantera (hör ihop med min AS diagnos). Jag hade först tänkt ta en paus från sången helt tills jag fått rätsida på allt, men jag känner också mig själv. Och om jag lägger det på hyllan så kommer det ta flera år för mig att hitta tillbaka till sången.

Och när allt annat känns så ostadigt och rörigt så behöver man hålla fast vid det man mår bra av.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S. H. - 29 april 2022 20:10

#inreda #möblera #nyamöbler #förnya

Av S. H. - 22 mars 2022 11:40

                   

Av S. H. - 22 mars 2022 11:38

                 

Av S. H. - 22 mars 2022 11:37

           

Ovido - Quiz & Flashcards